INTERNSHIP RECEPTIONER

PROGRAMA DE PREGĂTIRE internship receptioner

Durata

Internship receptioner se desfășoară pe durata de 3 luni (12 săptămâni), de preferat. Poate fi organizat și pe peiroadă de 1 sau 2 luni.

Etape

  1. Contractul de internship – model și întocmire: JASCOP
  2. Desemnarea instructorului din partea firmei. Fișă de post actualizată + decizie de numire: modele și întocmire: JASCOP,
  3. Fișa de internship: model și întocmire: JASCOP,
  4. Fișa de evaluare pe parcurs și finală: model și întocmire JASCOP,
  5. Certificatul de internship tradus în 5 limbi: model și întocmire: JASCOP.

Activitatea internului. Internul este primit la locul de muncă și este învățat și îndrumat pentru a cunoaște meseria.

Programa teoretico-practicăReceptie

Felicitări pentru că ai ales să efectuezi un internship ca și recepționer în industria ospitalității.

Prin acest program vă vom oferi pregătirea de care aveți nevoie pentru a avea succes. Suntem încântați că putem să îți transmitem modul în care serviciile prietenoase, dar profesioniste crează satisfacție superioară oaspeților. Standardele înalte pot fi menținute numai prin oameni buni, ca tine, care împărtășesc valorile ospitalității și doresc să execute corect tot ceea ce trebuie pentru oaspeți, în fiecare zi.

Un recepționer stabilește tonul interacțiunii unui potențial client sau vânzător cu o afacere. Recepționerii răspund de obicei la apelurile telefonice, salută vizitatorii care intră și oferă informații verbale și scrise despre hotel. Recepționerii asistă, de asemenea, serviciile de poștă electronică ale hotelului și oferă alte servicii de secretariat. Instruirea corectă și cu atenție a recepționerilor este cheia unei experiențe pozitive pentru clienți și furnizori.

Rolul recepționerului hotelului este vital, deoarece acesta este, în esență, fața organizației, fiind orientat spre client și responsabil pentru rezervarea camerelor. Obținerea experienței de recepționer și menținerea unei atitudini profesionale vă pot ajuta să obțineți mai ușor un loc de muncă în calitate de recepționer hotelier. Luați cursuri de ospitalitate și învățați o nouă limbă pentru a impresiona angajatorii viitori și pentru a arăta șefilor potențiali că veți oferi servicii excelente pentru clienți prin menținerea unei rețele de contacte care se pot referi la abilitățile dumneavoastră.

Instruirea

Instruirea teoretică a fost stabilită pentru a te ajuta în efortul tău de a oferi aceste calități oaspeților. Împreună cu instruirea practică pe care o vei primi, ne asigurăm că vei beneficia de întreaga noastră preocupare și implicare ca să devii un profesionist apreciat și recunoscut.

Vei fi încântat de competențele, abilitățile și cunoștințele pe care ți le formezi. Depinde doar de tine cât de repede și cât de sus îți dorești să ajungi în industria ospitalității.

Temele principale de instruire teoretico-practică pentru internship receptioner

  1. Măsurile de protecția muncii / prevenirea și stingerea incendiilor pentru siguranța personală, a colectivului și a oaspeților. Măsuri de prim ajutor – JASCOP
  2. Aplicarea conceptelor de bază în contabilitate – JASCOP
  3. Comunicare eficientă și profesionistă cu colegii și oaspeții (expresia feței, gesturi, postura corpului, contact vizual, contact corporal, comunicarea nonverbala, ținuta) – JASCOP
  4. Interacțiunea cu celelalte departamente ale hotelului (contabilitate, restaurant, curățenie, întreținere) – JASCOP.
  5. Asigurarea efectuării plăţilor.
  6. Efectuarea de operaţii specifice pentru sosirea şi plecarea clienţilor.
  7. Oferirea de servicii hoteliere către client.
  8. Rezolvarea reclamaţiilor clienţilor – JASCOP.